tirsdag 17. mai 2011

Noen hektiske mai-dager ;)

Da har vi kommet oss gjennom noen travle dager med to konfirmasjoner,feiring av tante-gull sin første bursdag
og så  avsluttet vi med  17.mai feiringen ;)
Høydepunktet i dag må nesten være at storebroren min holdt 17.mai talen ;) *stolt*
 Guttene syntes også det var stas.. Han er nemmelig onkel kompis og Tobias var ivrig med å ta bilder av kompis på taler stolen ;)

Det har vært koselige dager sammen med  slekt og venner..
Mye god mat og kanskje litt for mange søte fristelser ;)
Med tanke på søtsakene så må jeg nesten si
at jeg er glad for at det er lenge til neste gang.. hehe :)

Tenkte jeg skulle vise noen bilder også, men jeg får visst ikke lastet opp noe..
Får komme tilbake med bilder en annen dag ;)

 Men nå er det natta her..
noen travle dager på jobb står for tur ;)
Håper dere alle har hatt en like fin 17.mai feiring som vi har hatt :)

Klem fra Gunhild

Ingen kommentarer: