fredag 8. april 2011

God helg ;)

Det jeg trodde skulle være en rolig uke ble plutselig den travleste på lenge.  
Sånn man må regne med når man er vikar ;)

 Men nå er endelig helgen kommet og jeg skal nyte en etterlengta frihelg ;)

Helgen må vel brukes til å ta igjen alt husarbeidet som har hopet seg opp gjennom uka,
men det skal også bli en del kvalitetstid med familien.  
Og så gleder jeg meg litt ekstra til i lørdags kvelden ;)
En helt spesiell dag for meg  ;)

Gleder meg stort over at det begynner å komme opp litt uti hagen.
Våren er så herlig.
Selv om vi har mest regnfulle dager nå, så er det egentlig glemt når sola titter frem.

Påskeliljene har funnet plassen sin på trappa og hilser gjester velkommen ;)



Når det blir litt varmere i luften er det nok ikke usansynlig
at det kommer fler av disse små nøstene.
Får skikkelig vårfølelse når man ser disse kose seg ute i sola ;)




Foresten så gikk det heller dårlig med å finne igjen bildene etter at pc`n kræsja.
Det meste fra oktober greide vi å redde, men ellers var det bare ett og annet bildet som ikke var ødelagt.
Regner med at rundt 900 bilder gikk tapt ;(
Heldigvis hadde jeg ikke sletta alt fra det ene kameraet da. Fant noen filmer og bilder fra jula der ;)
Og så har jo familien bilder fra romjula og bursdager ;)

Men nå har jeg hvertfall lært leksa mi...
 fører over på den eksterne samtidig som de går inn på pc`n.
Og så holder jeg på å brenne alt over på cd plater som skal oppbevares i safen til pappa.
Greit å ha som en ekstra sikkerhet..

Bildet under var ett av de få bildene vi fant igjen.
Høne eieren med den voksne utgaven av kyllingen  på det forrige bildet;)
Ett av mine favoritt bilder fra fjorårets julekort bilder;)







Ikke måte på hvor fort klokka går når man skal oppdatere litt her da..  hehe..

Får avslutte med å ønske dere alle ei riktig
 GOD HELG ;)

2 kommentarer:

Renate´s hjem sa...

GOD HELG til deg også!!
Håper du får en fin helg!

klem

Renate´s hjem sa...

Er hjemme i morgen kveld. Kan no komme da en tur(: